Casestudy
Roche

Roche Diabetes Care is al meer dan 40 jaar een pionier op het gebied van innovatieve diabetestechnologieën en -diensten. Meer dan 5.500 medewerkers in meer dan 100 markten over de hele wereld werken elke dag om mensen met diabetes en mensen die risico lopen, te ondersteunen om echte verlichting te ervaren door de dagelijkse therapieroutines.

De marktsituatie

Roche is wereldwijd leider op het gebied van geïntegreerd gepersonaliseerd diabetesmanagement. Het Roche-merk Accu-Chek is wereldwijd nummer 1 op het gebied van bloedglucosemonitoringsystemen.

De uitdaging

Alle customerservice vragen worden behandeld door het regional customer support center van Roche in Mannheim. Bestellingen worden beveiligd verzonden aan HCM, verwerkt en (terug)bevestigd aan Roche. Hiervoor is door HCM een geautomatiseerd systeem op maat ontwikkeld voor Roche.

De oplossing

Alle Roche bestellingen worden in het HCM-portal vastgelegd, automatisch verzonden naar de tablets van onze medewerkers, foutloos verzameld, extra gecontroleerd, beschermend verpakt en verzonden.

De resultaten

Met het HCM-10 stappenproces wordt voor Roche een hoogwaardig en betrouwbaar fulfilmentproces geborgd.