Casestudy
HelloFresh

HelloFresh maakt van het avondeten een moment om naar uit te kijken. Nooit meer nadenken over wat je moet koken, geen gehaaste bezoekjes aan de supermarkt én geen voedselverspilling. Krijg een box vol met de beste verse ingrediënten en makkelijk te volgen receptkaarten thuisbezorgd en zet in een handomdraai verse, gevarieerde maaltijden op tafel.

De marktsituatie

HelloFresh biedt partners de mogelijkheid om samen te werken via hun mediakanalen om hun merk of product onder de aandacht van de miljoenen waardevolle, loyale HelloFresh klanten te brengen via innovatieve en erkende partnerschapsmogelijkheden.

De uitdaging

Zorg ervoor dat de vouchers, flyers en inserts in meerdere talen in de juiste barter-enveloppen foutloos en op tijd bij de HelloFresh distributiecentra komen om selectief toegevoegd te worden aan de maaltijdboxen van HelloFresh.

De oplossing

HCM koopt het drukwerk (de enveloppen) in en is voorraadhoudend. De voorraadposities zijn online voor HelloFresh zichtbaar. HCM vult de barter-envelopen met de juiste vouchers, inserts en flyers en levert die per soort en op tijd bij de HelloFresh distributiecentra.

De resultaten

Wekelijks worden de aanbiedingen van partners in verschillende formaten en taalversies gecombineerd met speciale HelloFresh aanbiedingen door HCM samengevoegd in maatwerkenveloppen, handzaam verpakt en selectief gedistribueerd naar de HelloFresh distributiecentra.