Casestudy
Fluid

Fluid Branding levert promotionele merchandise van constante hoge kwaliteit met een maximale branding impact en een minimale impact op onze planeet. Hun missie is het leveren van uitzonderlijke klantervaringen door innovatie, educatie, relevantie en kwaliteit. Om een blijvende, betekenisvolle indruk achter te laten.

De marktsituatie

Fluid verzorgt wereldwijd branded merchandise voor nieuwe medewerkers van verschillende internationale opdrachtgevers. Die kunnen als onderdeel van hun onboarding via een online merchandise platform hun eigen merchandise uitkiezen zoals kleding, caps, strandballen, backpacks en andere artikelen uit een doorlopend vernieuwend assortiment.

De uitdaging

Zorg ervoor dat de internationale medewerkers die online de gewenste branded merchandise uitkiezen hun bestelling snel, onbeschadigd en zonder douane problemen, waar ook ter wereld ontvangen.

De oplossing

HCM verzorgt de orderpicking, verpakking, personalisering en verzending van de branded merchandise naar medewerkers over de hele wereld. HCM organiseert ook alle logistiek om de pakketten snel en kostenefficiënt op de plaats van bestemming te brengen.

De resultaten

Fluid voegt voortdurend nieuwe duurzame en betekenisvolle branded merchandise toe aan het haar assortiment waarvoor HCM passende, beschermende verpakkingen produceert die zorgen voor een (kosten)efficiënte, wereldwijde verzending.