Casestudy
BNFS

Brandnew Fragrances & Sport-Merchandise (BNFS) is een internationaal georiënteerd bedrijf dat zich bezighoudt met de ontwikkeling van Cosmetica-concepten en Sportmerchandise-producten voor merken en retailorganisaties. BNFS verzorgt van concept tot ontwerp, productie en distributie aan het juiste verkoopkanaal.

De marktsituatie

Merken en retailers zijn altijd op zoek naar additionele omzet en onderscheidende manieren om hun merk onder de aandacht te brengen. Een uitbreiding van het productportfolio kan een forse bijdrage in omzet en marge opleveren. Een cosmetica- of sportmerchandise- product of lijn die onder eigen naam wordt uitgebracht heeft bovendien als voordeel dat de eigenaar de controle over zijn eigen merk heeft.

De uitdaging

BNFS werkt voor grote en kleine producties samen met HCM. De werkzaamheden variëren van het voorbereiden en samenstellen van giftsets, tot het digitaal printen van geschenkverpakkingen en gepersonaliseerde wikkels voor parfums. HCM ondersteunt BNFS ook met het samenstellen en folieverpakken van actiepakketten en de logistiek om die op tijd af te leveren bij de verschillende distributiecentra.

De oplossing

HCM beschikt over alle faciliteiten om de BNFS projecten uit te voeren in de gewenste uitvoering, kwaliteit en binnen de beschikbare tijd. Voor een foutloze samenstelling van de projecten gebruikt HCM een 10-stappenproces dat ervoor zorgt dat alle details kloppen, de kwaliteit van de gebruikte componenten gecontroleerd en akkoord bevonden is en de deadlines gehaald worden.

De resultaten

HCM werkt al ruim vijftien jaar voor BNFS en vindt altijd een oplossing om de giftsets, actiepakketten en gepersonaliseerde representatiegeschenken overeenkomstig de wensen, kwaliteitseisen en planning van BNFS te realiseren.